GKN siūlo konkretų kardaninį veleną kiekvienam Sprinter, Crafter ir LT II

GKN yra pasaulyje pirmaujantis transmisinės pavaros komponentų bei sistemų tiekėjas. Ši pozicija rinkoje remiasi ilgalaike technologinės kompetencijos tradicija. "GKN Service International" tiekia originalias GKN dalis pasaulinei antrinei rinkai. Spidan ir Löbro prekiniais ženklais GKN siūlo plačiausią pusašių, kardaninių velenų, lankstų komplektų, gaubtų rinkinių bei kitų transporto priemonių dalių asortimentą.
Nuo 4x4 iki itin ilgos ratų bazės:
GKN siūlo konkretų kardaninį veleną kiekvienam Sprinter, Crafter ir LT II
Išsami OE kokybės GKN kardaninių velenų programa populiariems furgonams
Beveik jokia kita automobilių klasė nepatiria tiek streso kiek lengvieji furgonai. Dažnos trumpos kelionės, didelio sukimo momento dyzelinių variklių naudojimas reiškia didelias apkrovas visai transmisijai. Tik techniškai pažangūs, specialiai ir tikslingai sukonstruoti kardaniniai velenai, kurių visos sudedamosios dalys pagamintos laikantis aukščiausių standartų, gali užtikrinti reikalingą patikimumą.
Populiarieji Mercedes-Benz Sprinter, VW Crafter ar LT II yra visų pirma sėkmingi dėl jų variantų įvairovės.
GKN kardaninių velenų asortimentas buvo išplėstas dar labiau, norint suteikti OE kokybę bet kurio iš šių variantų remontui.
GKN remonto sprendimus siūlo visam spektrui: nuo trumpų pusašių visų varomų ratų modeliams iki 3 metrų kardaninių velenų furgonams su prailginta ratų baze.
Dabartinėje GKN programoje Sprinter, Crafter ir LT II furgonams pristatoma net iki 57 kardaninių velenų.
Visų jų bendras bruožas yra GKN nustatyti aukšti kokybės reikalavimai:
- Precizinis balansavimas bei sumažinta masė didesniam patvarumui, minimalus triukšmas bei vibracijos;
- Atsparumas aukštai temperatūrai prie didelių apkrovos, posūkio kampo bei ilgio pokyčių;
- Avarijai optimizuota konstrukcija didesnio saugumo užtikrinimui.
Pasitaikius gedimui, dirbtuvėms rekomenduojamas pasirinkimas yra ne keisti atskiras sudedamąsias kardaninio veleno dalis, bet patį veleną pilnai. Kadangi remontavimo rizika yra aukšta:
- Reikšmingas disbalanso padidėjimas prie prie aukštų apsūkų dėl įstatytų neteisingų arba prastesnės kokybės lankstų (pavyzdžiui, neteisingas VL lanksto tipas);
- Dažnai neįmanoma išardyti atskirų komponentų visiškai arba jų nepažeidžiant;
- Įpresuotų kardaninių kryžmių perrinkimas gali būti problematiškas;
- Tarpikliai lankstų montavimui reikalauja tikslaus tvirtinimo;
- Net veleno perdažymas gali lemti išmatuojamus balanso skirtumus.
Atsižvelgiant į furgonų naudojimo sąlygas, yra labai didelė tikimybė, kad visos minėtos rizikos iškils.
Todėl dirbtuvės turėtų atkreipti ypatingą dėmesį į kardaninių velenų kokybę, siekiant išvengti brangių žalos padarinių.
Daugiau informacijos apie asortimentą galite rasti atskiruose straipsniuose ir GKN internetiniame kataloge mūsų svetainėje arba TecAlliance atsarginių dalių kataloge.