Meistrų kovos ir saldūs laimėjimai 

2019-10-24
Meistrų kovos ir saldūs laimėjimai 
2019 metus pasitikome vykstant karštoms „Meistrų lygos“ kovoms.

Automobilių versle precedento neturėjusi didžiulė dovanų programa „AD Baltic“ partnerius apipylė solidžiais prizais, kuriuos dalyviai laimėjo loterijose ir „užsidirbo“ įdėję visai nedaug pastangų. Pirmojoje „Meistrų lygoje“ partneriai išsidalino:

  • net 24 mobiliuosius „iPhone“,
  • 10 „Laisvalaikio dovanų“ rinkinių,
  • 10 kelialapių dviem į SPA viešbutį,
  • 34 džemperius „Castrol“,
  • 217 firminių F1 komandos „Renault“ marškinėlių,
  • Kelionę dviem į F1 komandos „Renault“ sporto bazę Anglijoje.

 

Ir, žinoma, po vieną partnerį iš kiekvienos Baltijos šalies laimėjo po automobilį „Renault Clio“. Be šių tikrai puikių prizų, beveik tūkstantis partnerių pasidalino apie 60 tūkst. eurų „AD pinigais“.

 


Naujasis „Meistrų lygos“ sezonas dar dosnesnis


Išdalinus  pirmosios „Meistrų lygos“ prizus ir įvertinus rezultatus bei dalyvių atsiliepimus, paaiškėjo, kad partneriams daugiausia džiaugsmo suteikė „AD pinigai“. Natūralu, nes čia nereikia varžytis, kiekvienas šį atlygį gali pats užsidirbti ir pats nuspręsti kaip juos naudotis. Kalbant apie kitus prizus, kurie labiausiai džiugina, partneriai siūlo daug ir įvairių idėjų, tačiau visi sutaria, kad geriausia yra kelionės. Būtent kelionės ir jose patirti įspūdžiai lieka atmintyje ir šildo, džiuginai ilgai. Ypač, jei pakeliauti galima su šeima ar draugais. „AD Baltic“ komanda tai išgirdo ir įvertino rimtai, todėl naujajame rugpjūtį pristatytame „Meistrų lygos“ sezone pakvietė partnerius dalyvauti ir „pasidalinti“ net 100 kelionių į bet kurią pasaulio šalį, tris svajonių keliones į Kiniją ir dar daugiau „AD pinigų“, kurie dabar partneriams byra už kiekvieną akcinėms prekėms išleistą eurą ir be jokių ribų. Kita puiki naujiena yra tai, kad „AD pinigais“ jau galima apmokėti net iki 99 proc. pirkinio sumos.



„AD pinigai“ byra automatiškai

 

Jei pirmojoje „Meistrų lygoje“ partneriai savo uždirbtų „AD pinigų“ turėdavo palaukti iki kito mėnesio pabaigos, tai naujajame sezone „AD pinigų“ suteikimas yra automatizuotas. Dabar kiekvienas partneris gali bet kada prisijungti prie savo paskyros („AD Baltic“ elektroninėje parduotuvėje ADCAT) ir pamatyti kada ir kiek „AD pinigų“ jam yra priskaičiuota. Viskas matosi lyg banko išraše. Įsigijus akcinių prekių informacija atsiranda netrukus, vėliausiai kitą darbo dieną. Jums priskaičiuoti „AD pinigai“ dar laukia, kol praeis įprastas 14 dienų prekių sugrąžinimo terminas ir kol už šį pirkinį atsiskaitysite. Vos tai įvykus, jūsų „AD pinigai“ yra patvirtinami ir jau galite jais naudotis apmokėti naujus užsakymus iš „AD Baltic“.

 



100 kelionių į bet kurią pasaulio šalį

 

„Savo partneriams kelionių pasiūlysime tiek, kad kiekvienas norintis turėtų realią galimybę laimėti ir keliauti“ – tokį uždavinį iškėlė „AD Baltic“ komercijos vadovas Vaidas Sitka. Tad užsakėme 100 kelionių. Kad kiekvienas turėtų tikrą galimybę ir pasivaržyti, ir nugalėti, visi „AD Baltic“ partneriai pagal savo verslo galimybes buvo suskirstyti į keturias „svorio kategorijas“ ir varžosi tik tarp panašių į save. Stengėmės, kad kelionės tiktų kiekvienam, tad nutarėme siūlyti ne konkrečias išvykas į vieną ar kitą šalį, tačiau dovanoti kelionių agentūros „Estravel“ dovanų čekius. Taip laimėtojai galės patys nuspręsti kada, kur, su kuo ir kaip pageidaus pakeliauti. Puiku ir tai, kad atkakliausi kovotojai turi galimybę laimėję kelis prizus sukaupti daugiau dovanų čekių ir išsirinkti tolimesnes, brangesnes keliones!

 




Greičiausiems tenka puikios kelionės, kiečiausiems – dar geresnės!

 

Naujojoje „Meistrų lygoje“ pasiūlėme greičio rungtį: kiekvienas partneris, kuris kiekvieną mėnesį, savo šalyje, savo „svorio kategorijos“ grupėje pirmasis sukaups nustatytą taškų skaičių, iškarto laimės 500€ vertės „Estravel“ kelionių čekį. Taškai skaičiuojasi įprastai – už kiekvieną akcinei prekei išleistą eurą suteikiame 1 tašką. Nauja tik tai, kad žaidime skaičiuojame tik patvirtintus taškus – tuos, kurie gauti už tas akcines prekes, kurios jau yra apmokėtos ir jau praėjęs 14 dienų terminas tų prekių grąžinimui. O tai reiškia, kad laimėtojai ima aiškėti nuo kiekvieno mėnesio 15 dienos.
Antrasis žaidimas skirtas kiečiausiems partneriams. Kiečiausiais paprastai tampa partneriai apsisprendę laimėti ir visus įmanomus užsakymus nukreipę ne kur kitur, o būtent į „AD Baltic“. Šie partneriai gana nesunkiai aplenkia savo varžovus ir iškovoja 1000€ vertės „Estravel“ kelionių čekius.

 




Kelionė į bet kurią pasaulio šalį ir kiniška „vyšnia ant torto“

 

Kaip ir pirmajame žaidime, kiekvienas „AD Baltic“ partneris, net jei ir nesivaržo kelionių turnyruose, turi unikalią galimybę laimėti didžiuosius prizus, kurių dabar turime net du.

Kompanijos DELPHI įsteigė specialius 3000€ vertės „Estravel“ kelionių čekius, kuriuos gaus po vieną partnerį Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje. Viskas ką reikia daryti, tai rinktis DELPHI prekes, kai tik turite tokią galimybę. Kiekvienas pirkinys su bent viena DELPHI preke yra naujas žaidimo bilietas.  Tačiau didžiausius prizus įsteigė kompanijos BOSCH – tai nuostabios, nepamirštamos 10 dienų svajonių kelionės dviem į Kiniją. „Estravel“ jums jau paruošė pažintinę, „viskas įskaičiuota“ tipo programą, kurioje numatyta aplankyti nuostabiausius Kinijos miestus, gamtos stebuklus, įžymias turistines vietas, o taip pat pramonės giganto BOSCH biurą ir fabriką. Viskas ką reikia padaryti norint laimėti šią kelionę, tai užsisakant rinktis BOSCH prekes. Kiekvienas pirkinys – naujas šansas.

Didžiojo žaidimo laimėtojus sužinosime netrukus po naujųjų metų. Linkime sėmės!