„Meistrų lygos 2019“ finalas

2020-01-23
„Meistrų lygos 2019“ finalas
Jau nustatyti visi didžiųjų prizų laimėtojai

Pasibaigus 2019 metams, baigėsi net 5 mėnesius trukusi kampanija „Meistrų lyga 2019“. Šioje, jau antrojoje dovanų akcijoje, dalyvavo dauguma „AD Baltic“ partnerių ir ji buvo dar sėkmingesnė. Partneriai, rinkdamiesi akcines prekes, susigrąžino kelis šimtus tūkstančių eurų „AD pinigais“, iškovojo daugybę 500 ir 1000 eurų vertės „Estravel“ kelionių čekių, o sausio mėnesį sužinojome, kas laimėjo didžiuosius prizus, kuriuos įsteigė strateginiai automobilių detalių gamintojai „Delphi“ ir „Bosch“.


Pirmoji finalo šventė įvyko Latvijoje. Sausio 7 d., Rygoje, centriniame „AD Baltic“ klientų aptarnavimo skyriuje. Žymus automobilių TV laidų rengėjas Pauls Timrotis kartu su „AD Baltic“ direktoriumi Latvijoje Nikolajumi Želņiniu bei „Estravel“ atstove Kristīne Veizāne įjungė specialiai „Meistrų lygai“ sukurtą loterijos mašiną ir nustatė laimėtojus.


 

„Delphi Technologies įsteigtas 3000€ vertės kelionių čekis atiteko Jelgavoje įsikūrusiam automobilių centrui „Autofans“, o „Bosch“ kompanijos įsteigtą kelionę į Kiniją laimėjo vienas mažiausių „AD Baltic“ partnerių – Viktaras Piatrovas, kurio Daugpilyje įkurta individuali įmonė „Belarus“ turi tik vieną keltuvą. Latvijoje vykusios šventės įrašą galite pažiūrėti čia.


Estai laimėtojus „traukė“ sausio 9 d. Šį kartą Didžiojo žaidimo finalas vyko Rekverėje, naujojo „AD Baltic“ klientų aptarnavimo skyriaus įkurtuvių šventės metu.

 

 

Įkurtuvių švęsti susirinkusius partnerius pasveikino Estijoje žymus TV laidų rengėjas p. Raivo Rimm, kompanijos „Bosch“ atstovas Margus Kaju ir „AD Baltic“ direktoriaus Estijoje pavaduotojas Aapo Kitsing.

 

 

Įjungus loterijos mašiną, sėkmė nusišypsojo automobilių dalių pardavėjui „Spareto“, kuriam taip pat atiteko ir 3000 € vertės „Estravel“ kelionių čekis. Ši kompanija „Meistrų lygos“ prizą laimėjo jau antrą kartą – spalio mėnesį „Spareto “ taip pat puikiai pasirodė turnyre „Būk greičiausias“, kuriame laimėjo 500 € vertės kelionę. Antrasis ir didžiausias prizas – kelionė į Kiniją, atiteko vienam iš mažiausių Estijos partnerių „Ariol Auto OÜ“. Estijoje vykusios šventės vaizdo įrašą žiūrėkite čia.


Paskutiniai prizai atiteko lietuviams. Sausio 17 d., lygiai vidurdienį, iš „AD Baltic“ centrinėje būstinėje įrengtos studijos į susirinkusius svečius ir tiesioginės transliacijos žiūrovus kreipėsi aktorius ir TV laidų vedėjas Audrius Bružas.


 

Dalyvius sveikino „AD Baltic“ direktorius Lietuvai Aurimas Tuskenis, „Bosch“ pardavimo vadovas Tomas Bučinskas ir „Estravel“ atstovės Vitalija Navickaitė bei Irena Kazinec.


Kadangi Lietuvoje „AD Baltic“ veikia seniausiai, tad ir partnerių turi daugiausia. „Meistrų lygos“ finale iš viso dalyvavo net 2705 partneriai iš Lietuvos, kurie kartu turėjo beveik 92 tūkstančius bilietų. Konkurencija nemenka, tačiau lyginant su nacionalinėmis „Aukso puodus“ siūlančiomis loterijomis, mūsiškėje šansai vis vien yra tiesiog puikūs. Atrodo, kad partneriai tai taip pat supranta, nes šioje „Meistrų lygoje“ dalyvavo tikrai aktyviai.


Kaip ir kitose šalyse, pirmiausia nustatėme „Delphi“ įsteigto 3000 € vertės kelionių čekio savininką. Juo tapo p. Rimantas Banza. Šis partneris yra „patentininkas“, turintis nedidelį autoservisą. Rimantas turėjo tik vieną bilietą: dar akcijos pradžioje, rugsėjo 9 d. Rimantas užsisakė vos 6,89 € kainavusį vairo traukės antgalį ir šis užsakymas tapo laimingu.


 

Dėl „Bosch“ įsteigto didžiausio prizo varžėsi 2566 partneriai, kurie turėjo beveik 78 tūkstančius bilietų. „Bosch“ prekės tikrai yra populiarios, nes tik 157 partneriai akcijos metu buvo įsigiję vos vieną „Bosch“ prekę. Dauguma partnerių turėjo daug bilietų, o rekordininkui priklausė net 2267 bilietai. Tačiau įjungus loterijos mašiną paaiškėjo, kad sėkmė nusišypsojo taip pat visai nedideliam autoservisui, priklausančiam p. Audriui Baltrušaičiui. Šis partneris lapkričio 15 d. užsisakė „Bosch“ akumuliatorių ir kaitinimo žvakių.


 

Šie puikūs laimėjimai parodė, kad „AD Baltic“ komandai yra brangūs visi partneriai – tiek dideli, tiek ir patys mažiausi. Vykstant akcijoms visi partneriai turi daug šansų laimėti ir laimi pačius didžiausius prizus. Dėkojame visiems dalyviams, sveikiname laimėtojus ir kviečiame dalyvauti kitose akcijose, kurios vyks ir ateityje!


Šventės vaizdo įrašą žiūrėkite čia: