Radviliškyje pasiektas rekordas – partneriams grįžo daugiau nei 7 tūkst. „AD pinigų“

2019-06-27
Radviliškyje pasiektas rekordas – partneriams grįžo daugiau nei 7 tūkst. „AD pinigų“
Radviliškio KAS komanda skaičiuoja rekordines sumas – partneriams grįžo daugiau nei 7 tūkst. „AD pinigų“.

Gegužės 2 d. Radviliškyje atidarytas naujas „AD Baltic“ klientų aptarnavimo skyrius (KAS). Šia proga visą gegužės mėnesį partneriai, įsigiję prekes, 10 proc. pirkinių sumos atgavo į savo „AD pinigų“ sąskaitas. Akcijai pasibaigus Radviliškio KAS komanda skaičiuoja rekordines sumas – partneriams grįžo daugiau nei 7 tūkst. „AD pinigų“.

Lyginant su balandį Mažeikiuose vykusios rekordinės akcijos rezultatais – radviliškiečiai „uždirbo“ dar beveik dvigubai daugiau.

Didžiausia į sąskaitą pervesta suma viršijo 1600 eurų „AD pinigais“, mažiausia – 83 centai. Visus šiuos pinigus partneriai galės panaudoti atsiskaitydami už iš „AD Baltic“ užsakomas prekes, apmokant iki 70 proc. pirkinio kainos.

 

AD BALTIC RADVILISKIS Automobiliu dalys

„Nuo pat Radviliškio KAS atidarymo dienos sulaukiame daug vietinių ir partnerių iš apylinkių. Juos aptarnauja profesionali komanda, be to, siūlome ir platų prekių asortimentą, tad ir pirkėjai vis dažniau renkasi „AD Baltic“. Dauguma jau spėjo apsilankyti ir keliskart, kai kurie jau tapo nuolatiniais klientais, taip pat sulaukiame ir naujų partnerių, tad akivaizdu – esame pelnę pasitikėjimą“, – pasakoja „AD Baltic“ pardavimų vadovas Lietuvoje Aurimas Tuskenis.

Klientų aptarnavimo skyrius Radviliškyje – jau trečiasis šiais metais Lietuvoje atidarytas naujas KAS. Balandžio pradžioje duris atvėrė atsinaujinęs „AD Baltic“ padalinys Mažeikiuose, vasarį – Telšiuose.

 

AD Baltic - automobilių dalys

 

„AD Baltic“ planuose – ir daugiau klientų aptarnavimo skyrių. „Birželį atidarėme naują klientų aptarnavimo skyrių Estijoje. Liepą atidarysime dar tris skyrius Latvijoje. Žinoma, toliau aktyviai plėsimės ir Lietuvoje. Siekiame būti arčiau klientų – ir nedidelių automobilių servisų, autodetalių parduotuvių regionuose, ir prekybos tinklų – tad nauji aptarnavimo skyriai leis partneriams paprastai ir greitai gauti tai, ko reikia. Klientų pasitenkinimas priklauso nuo visų darbuotojų, tad mūsų komandos tikslas sistemingai dirbti, kad partneriai būtų patenkinti“,  – teigia „AD Baltic“ pardavimų vadovas Lietuvoje.